2014. december 31., szerda

Telefon

8. Fejezet

Sziasztok! Újra itt vagyok. Igazából nem sok mindent tudok mondani, jó olvasást!

                                                             Lucy

*   *   *   *   Krissz szemszöge   *   *   *   *


Miután otthagytam Jamest, és Lolát a lakásban, fogalmam sincs mi történhetett köztük, de ahogy ismerem legjobb barátnőmet, tuti, hogy elmeséli.
Az első bolt felé vettem az irányt. és mindenképpen teljes szett ruhákat akartam venni. Kiegészítőkkel, cipővel meg mindennel, nem csak egy nadrágot vagy ilyeneket. Kiválasztottam egy sportosabb viseletet, és egy színesebb, elegánsabb viseletet:



Miután ilyen jó cuccokat vásároltam, haza indultam. Hazafelé azon gondolkodtam, hogy valamit biztos neki kell majd adnom Lolának. Úgy döntöttem nagylelkű leszek: neki adom a napszemcsit, neki úgyis jobban állna.

Hazaértem. 
Lolát a szobájában találtam, és épp tanult valamit.
- Szia Lola, hazaértem - köszöntem, amikor benéztem a szobájába.
- Szia, na mutasd mit vettél? - ragyogott fel az arca.
- Ahj, sejtettem. - sóhajtottam - vettem egy színes szoknyát, fehér atléta szerű felső résszel. Vettem hozzá nyakláncot, cipőt, táskát, karkötőt, és egy napszemcsit.
És ezen kívül vettem, egy sportosabb cuccokat.
- Uuuhhhh.... ez a napszemcsi nagyon jól néz ki - vigyorgott - Add nekem. Lécci, lécci, lécci, léééééééééééééccccccccccccccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. - vinnyogott.
- Rendben, csak hagyd abba. - mondtam neki.
- Szuper.

- Na, de most te mesélj, mi történt közted és James között? És ne mondd, hogy semmi, mert úgy sem hiszem el... - néztem rá szigorúan.
- Jó, nem mondom, hogy semmi, mert igazából nagyon is sok minden történt ma köztünk Jamessal. - vigyorgott.
- Ahhj tudtam, ti összejöttetek... - nevetettem.
- Nem, várj már, még nem.... elhívott randizni. - nézett rám.
- Naneeee?!!!
- DEEEEEEE... - visított. - És megcsókolt.
- Komolyan? - néztem rá ledöbbenve.
- Igen, komolyan. - vigyorgott Lola, látszott rajta, hogy nagyon boldog, szerintem szereti Jamest.
- Na jó, hagylak tanulni, vagy bármit is csinálni.- öleltem meg Lolát.
- Köszi - ölelt vissza.


*   *   *   *   Lola szemszöge   *   *   *   *


Miután Krissz kiment a szobából, megcsörrent a telefonom. Arra számítottam, hogy James az, de nem Tris hívott.
- Hallo - köszöntem a telefonba mikor felvettem.
- Szia Lola, hallom Jamessel voltál reggel, hogy álltok? - kérdezi teljesen komolyan.
- Köszi, hogy kérdezed, szerintem egész jól állunk, elhívott randizni.
- Nahh az nagyon jó, komolyan örülök nektek. - mondta őszintén.
- Köszönjük, és te merre voltál reggel? - kérdeztem szimplán csak érdeklődésből.
- Átmentem Carolinehoz. - mondta büszkén.
- Caroline a te.... a te...? - dadogtam, mert nem tudtam ki is ő.
- Caroline a barátnőm... - mondta egyszerűen.
- Nem is mondtad, hogy van barátnőd, gratulálok. - mondtam őszintén.
- Köszönjük...bocs de mennem kell, próbálni majd felhívlak. Szia - köszönt el.
- Szia, jó munkát. - köszöntem el én is.

Miután letettem a telefont, még tanultam egy kicsit, aztán észrevettem, hogy már egészen este lett, ezért kimentem megnézni Krisszt. Krissz a szobájában épp belemerült egy festménybe, amikor beleléptem.
- Szia Krissz, mit csinálsz? - kérdeztem tőle.
- Csak festek, de mindjárt abbahagyom. - nézett rám.
- Rendben, addig én csinálok vacsit. - vigyorogtam rá, majd kijöttem a szobából és megcsináltam a vacsorát. 

Krissz mikor befejezte a festést, kijött vacsorázni. Leült az asztalhoz és ő is enni kezdett. Míg ettün, Krissz megkérdezte.
- Mikor mész holnap a randira?
- Még nem tudom, majd vacsi után felhívom Jamest. - mondtam neki.
- Nem is mondta, hogy mit fogtok csinálni vagy ilyenek? - nézett rám kérdőn.
- Nem.
- Akkor tényleg hívd fel. - mondta.
- Jó. - befejeztem a reggeli, felálltam az asztaltól és a mosogatóba tettem a tányéromat. - Elmosogatnál légyszíves? 
- Persze, menj telefonálj. - mosolyodott el barátnőm.


Bementem a szobámba, és felhívtam Jamest.
- Szia cica. - köszönt a telefonba.
- Új becenevem van? Mióta vagyok cica? - kérdeztem.
- Mióta igent mondtál... - mondta büszkén.
- James ez úgy hangzott mintha a kezemet kérted volna meg, de ne hívj így, nem tetszik.- mondtam neki gúnyolódva.
- Ahogy akarod hercegnőm...
- Ahjjj James, hagyjuk.... mit csinálunk holnap?
- Titok - mondta nagyon cukin.
- De mikorra jössz? - kérdeztem.
- Hatra ott vagyok. - mondta.
- Rendben, akkor holnap. - köszöntem el.
- Akkor holnap.

Elmentem megfürödni, majd visszamentem a szobámba és lefeküdtem. Legalább 5 percig bámultam a plafont és Jamesen gondolkodtam, felidéztem az első csókunkat, és azon agyaltam, hogy hihetetlen, hogy holnap reggel Jamessal RANDIZNI megyek. Az összes pillangóm életre kelt a hasamban, és egy 1000 W-os mosollyal aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon jó lett ez a rész is, tetszik :) És mi a poén? Nagyban olvasom a sztorit, amikor a tévéből pont egy Vamps szám szólal meg :D

    VálaszTörlés