2014. december 30., kedd

Első csókunk :)

7. Fejezet

Sziasztok Drága Olvasók! Egyre gyarapszik az oldallátogatások száma! Köszönöm szépen! De ha írnátok kommenteket, akkor még jobb lenne, tudnám mit szeretnétek, mit találtok jónak, és mit rossznak. A leges legjobb barátnőm is ír egy blogot, nézzetek be ha van kedvetek:

http://troublemakerswiththevamps.blogspot.hu/

Lucy


*   *   *   *   Lola szemszöge   *   *   *   *

Miután tegnap hazaértünk a bowlingozásból, bezuhantunk az ágyba, és elaludtunk. Most először  álmodtam éjjel Jamesről, de a legjobb résznél sajnos felébredtem.
 Reggel miutén felébredtem, megnéztem Krisszt, de még aludt. Gondoltam csinálok egy kis reggelit, ezért összedobtam egy kis omlettet, csináltam szendvicseket is, és kiraktam az asztalra a müzlit is.

- Jó reggelt - köszönt valaki a hátam mögött.
- Jó reggelt - köszöntem vissza de nem fordultam hátra, azt hittem Krissz az.
- Jobban kellene figyelned ki jön-megy a konyhában! - Ijedten megfordultam és megláttam Jamest ahogy a konyhaajtóból felém sétált.
- Szia! - köszöntem vigyorogva. James megállt előttem és a szemembe nézett.
- Szia!-mondta olyan cukisággal amit nem sok mindenki tudna még csak utánozni sem.
- Mit keresel itt? - kérdeztem egy kissé zavarban.
- Csak látni akartalak, ja és nálam van a kulcsod! - pörgette meg a kulcsot az ujján.
- Hát, mint látod szupersztár, reggelente  reggelit készítek, és várom Krisszt, hogy felébredjen. - néztem Jamesre aki meglepően közel állt hozzám. - Nem akarsz velünk tartani egy reggelire? -vigyorogtam.
James egyre közelebb hajolt, tudtam, hogy meg akar csókolni de még nem hagytam magam.
- Ez egy reggeli meghívás, vizeske?- hajolt még közelebb. 
- Igen az - hajoltam én is közelebb.
Kb. 2 cm volt közöttünk, amikor a hátunk mögött valaki megköszörülte a torkát:
Hirtelen szétrebbentünk, és Krisszre néztünk:
- Hello Krissz, csináltam reggelit. Éhes vagy? - mosolyogtam rá.
- Jó reggelt, bocs ha zavarok. - vigyorgott Krissz.
- Nem, nem zavarsz, én csak visszahoztam Lolának a kulcsot. - magyarázkodott James.
- Na srácok, én most megyek, felöltözök, és kb. 10 perc múlva jövök enni, ha lehet addigra fejezzétek be amit elkezdtetek, vagy menjetek szobára. - röhögött.
- Haha nagyon vicces Krissz. - kiáltottam Krissz után.


*   *   *   *   Krissz szemszöge   *    *   *   *


Reggel álmosan ébredtem, mert egész este Connorral beszélgettem, és rájöttem egész jó fej. Ébredés után hallottam, hogy Lola tesz-vesz a konyhában. Gondoltam pihenek még egy kicsit különben segítenem kell. Legalább 15 percet feküdtem még, amikor már muszáj volt felkelni. Kisétáltam a konyhába, és láttam, hogy itt van James, ami önmagában furcsa, de a másik dolog, hogy majdnem megcsókolta Lolát. Nem akartam végig nézni a részleteket, ezért gyorsan megköszörültem a torkomat. Végül ott hagytam Lolát, Jamessel, hogy hadd fejezzék be amit elkezdtek, én pedig visszamentem a szobámba felöltözni. Közben írt Connor:

  • Connor: Jó reggelt!
  • Krissz:   Jó reggelt! Mizu nálatok? 
  • Connor: Próbálom elérni a fiúkat, de senki nem veszi fel! Azt tudom, hogy Brad a mamájával                  találkozik, mert tegnap szólt róla. Azt is sejtem, hogy Tris a barátnőjéhez ment, de                      hogy James hova ment fogalmam sincs.
  • Krissz:   Én asszem' sejtem merre van James!
  • Connor: Tippelj! 
  • Krissz:   A nappalinkban Lolával! =D =D
  • Connor: Mi??!!!!
  • Krissz:   Reggel arra mentem ki a konyhába, hogy Lola és James "majdnem" csókolózik.
  • Connor: Nane!! Ezek tuti összejöttek!
  • Krissz:   Sztem is! =D  :)



Miután beszéltem Connorral visszamentem a konyhába. Lola és James már az asztalnál ettek.
- Sziasztok, mi a kaja? - kérdeztem vigyorogva.
- Már csak szendvics és müzli, mert az omletett felfaltam. - dicsekedett James.
- Jó a szendvics is - mondtam.

Megreggeliztem és elmentem vásárolni. Kértem Lolát is, hogy jöjjön velem, de azt mondta, hogy nem hagyhatja ott Jamest.


*   *   *   *   Lola szemszöge   *   *   *   *



Krissz elment vásárolni, James pedig épp indulni készült. Már az ajtóhoz sétáltunk amikor James hirtelen visszafordult, én pedig nem reagáltam időben, ezért összeütköztünk, James átkarolta a derekamat és a fülemhez hajolt.
- Mit szólnál hozzá, ha holnap elmennénk valahova? - suttogta a fülembe.
- Ez most egy randi, szupersztár? - kérdeztem vigyorogva.
- Igen, az, van kedved? 
- Igen van - mosolyogtam vissza.
- Fantasztikus. - hajolt közelebb, közelebb és közelebb végül megcsókolt. Az összes pillangó életre kelt a hasamban. Hihetetlen volt.



4 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó a blog, egyre jobbak a részek, egyre jobban írsz (látom, hogy a gondolatjelek közé szóközt teszel ;) ) Nagyon tetszett ez a rész is.
    P.S.: Nagyon jó a fejléced :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Még most kezd beindulni a történet! Igyekszem egyre jobbakat írni, és igyekszem megfogadni a tanácsokat. Köszönöm a fejléc saját gyártmány! =D

    VálaszTörlés
  3. Halikaa hercegnőm! ♥
    Nagyon jó lett ez a rész is, köszönöm, hogy kiraktad a blogom linkjét! :3
    Xoxo, a legeslegjobb barátnőd ♡

    VálaszTörlés
  4. syóóóó!
    Köszönöm! Nincs mit!
    X.O.X. OMBI

    VálaszTörlés