2014. május 11., vasárnap

Találkozás...

4. Fejezet

Helló újra!
Itt a következő rész...Nagyon köszönöm a 124 oldalmegjelenítést..
Jó olvasást kedveskéim!

~ Lucy ~


Sétáltam a folyosón és egy ajtó bejárata előtt álltam meg ahol nyitva volt az ajtó de nem volt időm benézni mert egy hang hátulról megszólított, hogy ha megmozdulok egy adag vízibombát kapok a nyakamba.....




Lassan megfordultam és így háttal álltam az ajtónak.
-Emma ugye nem akarsz most összevizezni?-mondtam pontosabban kérdeztem tőle.
-Hát nem is tudom...-mondta csibész hangon.
-Mit szeretnél?-kérdeztem.
Elkezdtem hátrálni mert tudtam, hogy úgy se úszom meg.
-Én semmit, tulajdonképpen így is úgy is vizes leszel!-mondta szórakozottan és egy rejtélyes mosoly jelent meg az arcán.
-Mi....Miért??- kérdeztem már kicsit visítva, mert mire ezt kimondtam, kaptam két vízibombát a nyakamba, és a vízipisztollyal is engem célzott.
Olyan gyorsan hátráltam, hogy majdnem hanyatt estem, de ekkor arra eszméltem fel, hogy egy srác karjába kapaszkodok és egy másik srác "ölében" fekszem.
Két másik srác pedig mellettem szakad a röhögéstől.
Csak egy embert ismertem meg azonnal, Connort.... Krissz egyszer mesélt erről a bandáról, és szerinte Connor a leghelyesebb...
Miután a többi fiút is szemügyre vettem rájöttem, hogy a The Vamps karjaiba estem.
Tris karjaiban feküdtem, és James karjába kapaszkodtam.
Kb. egy perc múlva észhez is tértem és feltápászkodtam. Azt hiszem elpirultam és olyan esetlenül álltam ott, hogy...
-Jól vagy?-kérdezte Tris mikor felsegített.
-P...Persze és köszönöm-dadogtam egy sort.
-Hát ez nagy volt...-röhögött tovább a "göndörke", de amikor 4 értetlen szempárral találta szembe magát abbahagyta a röhögést.
-Biztos, hogy jól látok...ti vagytok....-kérdeztem vagy inkább mondtam.
-Igen a The Vamps...Szia James vagyok.
-Tristan.
-Connor de neked csak Con-kacsintott és azt hiszem megint zavarba jöttem.
-Brad.
-Sziasztok Lola vagyok, ja és ő pedig Emma- mutattam a hátam mögé- akit most megölök...
Szaladni akartam de ekkor eszembe jutott egy kérdés, és visszafordultam:
-Tulajdonképpen ti mit kerestek itt?
-John után mi következünk...-mondta Brad nemes egyszerűséggel.
-Szóval ti is felléptek?-kérdeztem meglepetten.
-Igen-válaszolták egyszerre.
-Rendben akkor sziasztok...-kezdtem elköszönni.
-Várj-szólt utánam Tris.
-Igen?-fordultam vissza hozzá.
-Ott leszel a koncerten?
-Még nem tudom elég vízes vagyok-mutattam magamra.
-Szerintem nem is látszik-közölte James.
-Most komolyan srácok....szóval nem látszik-röhögtem el magam-csavarni lehetne a vizet a ruhámból.
-Oké..lebuktam-válaszolta James.-szóval ott leszel?
-Miért, szeretnéd?-szálltam be a hülyülésbe, ha ők tudnak tőlem olyat kérdezni amivel zavarba hoznak, akkor én is tudok.
-Ja, jó lenne- válaszolta. Hát persze, a fiúknál ha szorul a hurok ne ijedj meg csak vedd lazára a figurát.
-Hát majd meglátjuk-kacsintottam és elindultam vissza a koncertre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése