2014. május 5., hétfő

Indulás..!

'1. Fejezet 


Sziasztok, itt az első rész. Mivel a héten ma, kedden, és szerdán itthon vagyok ezért  naponta rakok fel új részt, de szerintem ez változni fog.Előre bocsánatot kérek, de a The Vamps majd csak a 3-4. rész körül jön be a képbe. Nem igazán tudom hogy milyen hosszúra írjak egy-egy részt ezért megköszönném ha kommentbe leírnátok a véleményeteket.
Nem húzom az időt. Jó olvasást Drága Olvasók!

                                                                                                                          ~ Lucy ~


    *   *   *   *   Lola szemszöge   *   *   *   *


Legjobb barátnőmmel, Krisszel most érettségiztünk és úgy nézett ki a dolog egyetemre megyünk.Otthon voltam amikor anya szólt, hogy érkezett egy levelem. Nem bonthattam fel mert Krisszel megbeszéltük, hogy együtt nyitjuk ki. Megérkezett a szokásos rózsaszín utazótáskájával és szokás szerint egymás nyakába ugrottunk...<3 <3
Felmentünk a szobámba és, mint mindig,  zene szólt a telefonon, rádión, tévében, és mindenhol, közben kinyitottuk a borítékot.Mindketten egyszerre néztünk fel de Krissz hamarabb kiáltotta el magát:
-Lola, felvettek.
-Engem is...-mondtam neki.
-Feltudod ezt fogni költözünk külföldre?-kérdezte.
-Nem azt hiszem még nem..-mondtam egy kicsit elszomorodva. Persze hogy örültem annak hogy felvettek de mindent itthon kell hagynom. A családom, a barátaim, a lovaimat, az álmom egy részét.
Krissz megölelt és egy kis lelket öntött belém. Mindketten elmondtuk a szüleinknek és miután kiörültük magunkat visszamentünk a szobámba és folytatódhatott a csajos este.
Tudni kell rólunk, hogy imádjuk a zenét, úgyhogy elkezdtünk zenéket hallgatni, beszélgetni, egymást kisminkelni aminek általában az lett a vége hogy valaki úgy nézett ki mintha bevertek volna neki, és persze tőlünk egyáltalán nem furcsa módon egy-egy jó számra az ágyon ugrálni. Így ment ez egészen 1 óráig amikor a szüleim ránk szóltak hogy most már halkabban. Reggel álmosan ébredtünk, megreggeliztünk de Krissznek menni kellett ezért megbeszéltük hogy elkezdünk lakást keresni.
Pár héttel később...
Már nagyon idegesek voltunk mert csak egy hetünk maradt a repülésig.Sikeresen találtunk lakást az egyetem környékén.
Krisszel mindennap beszéltünk de valahogy csak egyre idegesebbek lettünk.Láttam a szüleimen hogy őket is megviseli ez a költözés, hát még engem.Hétfőn és kedden meglátogattam a barátaimat, elakartam köszönni tőlük.Szerdán anyával vásárolni voltunk, csütörtökön elmentem mamáékhoz tőlük is elköszöntem, pénteken már az utolsó dolgaimat pakoltam be a bőröndökbe.


*   *   *   *   Krissz szemszöge *   *   *   *


A héten már nagyon ideges voltam, mindent elfelejtettem és szétszórt voltam nagyon. Voltam elköszönni a családtagjaimnál de a legtöbb időt Ricsivel és Kingával töltöttem. Ők az unokatestvéreim...Ricsi 17 éves, Kinga pedig 22. Megígértették velem hogy vigyázok magamra és hogy mindenképpen hívom őket. Mamáéktól is elbúcsúzkodtam de náluk nem időztem sokat, a szüleimtől meg még minek úgy is ők visznek ki a reptérre holnap.
Végül utolsó nap még beszéltem Lolával hogy biztos mindent bepakolt-e de csak röhögés lett a vége.
Holnap indul a gépünk...<3 <3

2 megjegyzés: